Oldalak

2019. szeptember 7., szombat

Becca Prior: Festett testek (one)

Fülszöveg: Elijah kényszerből vállalja el az aktmodell szerepet egy mesterkurzuson. Leonard Chambers, a sikeres festő ugyanis köztudottan seggfej. Arrogáns, beképzelt és elviselhetetlen. Mégis annyira vonzó, hogy Ely az első pillanatban beleszeret. Csakhogy a férfi tartós kapcsolatban él, Elijah pedig rejtőzködik. El kell titkolnia a másságát, mert a  nevelt fia gyűlöli a melegeket. Ráadásul mindketten mást akarnak: Leon futó kalandot, Ely életre szóló szerelmet. Becca Prior új sorozatának első kötetében ismét helyet kap a romantika, a bizsergetően nyers erotika és a humor is.

A tanítvány sorozat és a Stockholm-szindróma szerzőjének új trilógiája is tartogat meglepetéseket. 

A könyv az írónő hatodik megjelent regénye, de már dolgozik a sorozat többi részén is. Én személy szerint, még legalább háromszor ennyi könyvet várok tőle és akkor teljes polcot fognak elfoglalni. :D
Kissé elrugaszkodva az eddigi témáitól egy új, de ugyanolyan szenvedélyes vonalat mutatva meg nekünk. Örültem neki, hogy egy művészt, még hozzá festőt állított a középpontba. Közel áll hozzám ez a könyv, hiszen imádok festeni (és mások szerint tudok is), habár nem én leszek a következő Leonard Chambers, pláne nem a következő Elijah Prescott, de mindezek ellenére szeretem végig gondolni, vajon mit érezhetett, gondolhatott a művész az alkotás alatt. És (sajnos) Leon egyetlen képét sem láttam, mégis olyan volt, mintha a fejében lettem volna. A kedvenc szokásomat most Becca megfordította, így nekem kellett elképzelnem a festményt... És mit ne mondjak elég sokat mondó hatalmas képek lettek ;)
Ami viszont teljesen új volt ebben a kötetben, az Ely viszonya a gyerekekkel. Teljesen át lehetett érezni mindkét oldal nehézségeit, és bár még jó pár év mire saját gyerekeim lesznek, előre beleláthattam abba, milyen nehéz felnevelni egy gyereket, még akkor is, ha csak fogadottak.
Jó látni, hogy amellett, hogy mindig a tökéletesre törekedik (jó képű srácok a főszerepben), de egy átlagos külsejű srác személyesíti meg Ely legjobb barátját, aki simán helyreteszi ha hülyeséget csinál és a gyerekek "segítőközpontját" is ő alakítja. Emellett az én szememben Ink kapta a jó tündér szerepét (aki a könyv 235.oldalán tűnik fel), amiért ennyit tesz a srácok kapcsolatáért, azon felül, hogy ő mit kap az üzlettől. Becca könyveiben az a nagyszerű, hogy összetett személyiségeket épít fel a szereplőinek (majdnem mindig), így nem lehet unatkozni mellette, mert sohasem tudhatjuk a következő percben vajon mi fog történni. Ugyanakkor negatív figurákat is épít a történetbe, hogy azért a főhősöknek se legyen olyan egyszerű. Dale Ackermann galéria tulajdonos és Leon párja. Nos, hát igen... Már az elején sem volt szimpatikus, lehet azért, mert már az első oldal után együtt akartam tudni Leo-t és Ely-t, de a későbbiekben sem tudta megváltoztatni a véleményem, hanem csak egyre lejjebb csúszott.
A Chrambott (Prescott+Chambers) kapcsolat még attól olyan bombasztikus, hogy tudják mit akarnak az elején, majd porszem kerül a gépezetbe és minden addigi részletet szépen újra át kell gondoljanak, amiből aztán következnek a bonyodalmak. Jó pár erotikus jelenetet tartalmaz a könyv, ami most is az írónő egyedi, szókimondó, szenvedélyes stílusában lett megírva. Nem ad se többet, se kevesebbet, mindig pont annyit, amennyit kell. Ettől és a belehelyezett érzelmektől lesznek a szex jelenetek élvezhetőek, szenvedélyesek, nem pedig teljesen elnagyoltak és közönségesek. Összességében újra egy olyan könyvet kaptam, amire szerintem érdemes volt várni és tövig rágni a körmünket minden soron egészen a végéig.
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de ez a sorozat is nagyon a szívemhez fog nőni, függetlenül az elkövetkezendő párosoktól. Örülök, hogy már a megjelenés másnapján a kezembe foghattam a könyvet és hamar el is olvashattam. A követező megjelenésig ígéretemhez híven tövig rágom a körmeimet, de előtte itt egy kis ízelítő a könyvből:

,,- Jó fiú! - suttogta a képnek, amit nézett, aztán kiitta a bor maradékát, és elfeküdt a kanapén, kinyitotta a sliccét, és becsúsztatta a kezét. - Tedd boldoggá a mestert! - mondta reszelős hangon, aztán összerándult, ahogy végigsimított a saját péniszén."
22.oldal
,,Szarban vagy haver! Ez a pasi elevenen felfalna...És neked ez minden vágyad!"
68.oldal
,,Amúgy mi a tökömnek főzögetek neked krumplit, amikor egy répa miatt estél ágynak?"
108.oldal
,,A holnap baja a holnap baja..."
129.oldal
,,Hű, ez gyönyörű lesz! - dicsérte meg Ely. - Madárkám, ha úgy gondolod, aludj az ágyamban! - súgta a puha tincsekbe, ahogy a kislány haját puszilgatta."
166.oldal

,,- Nincsenek, de azt tudom, hogy Ackermann ezúttal pórul járt... - válaszolta Leon, és félárbócra engedte a szemhéját. Ely mindkét szemöldöke felszaladt, és hátradőlt. - Ezúttal a város legjobb pasija az enyém!"
179.oldal
,,- Azért, mert felnőttem és kinyílt a szemem. Nem Ely miatt hagylak el. Azt már tönkretettem, elbasztam, és nem fogom visszakapni. - Látta a Daley szemében felcsillanó örömöt, neki pedig elfacsarodott a szíve. - De rájöttem, hogy nem azért kúrok félre állandóan, mert túl sokat akarok. Hanem azért, mert bárkit jobban elviselek, mint téged."
315.oldal
,,Csak az érdekel, hogy miközben vívom a nagy csatát, mellettem legyél. Te! Mert ezúttal társat akarok. Igazit. Nem olyat, aki kitölti az ürességet, ami bennem van, hanem olyat, aki űrt hagy maga után, ha nincs velem."
407.oldal
,,- Időt kért, és azt, hogy próbáljuk meg elölről...
- Miért, te amúgy hátulról szereted? - szűrte a fogai között Beaumont, az arcán kaján vigyorral, kétértelműen."
413.oldal
,,- Ejha, Mester, ez aztán a gyors regenerálódás..."
436.oldal
,,- Nem foglak megdugni a kiállítás megníitóján a büfében.
- Nem?! - kérdezte Elijah, és a szemeiben huncut fények csillantak.
- Szerintem nem... - finomított a válaszán Chambers, de nem volt eléggé magabiztos."
449.oldal
,, - Gratulálok, cimbora! A beszéded is remek volt, de az, hogy megjelentetek, épp csak felhúzott sliccekkel, frissen kefélve, az valami zseniális volt. Esküszöm, az adott el minden képet!"
452.oldal
,, - Persze, hogy akarom! És most akarom! És örökké akarom!"
454.oldal
Remélem tetszett az ajánló és sokan megszeretitek Becca könyveit. És aki megrendeli a könyvet, az készüljön arra, hogy saját magának kell kivágnia a belső fülekről a könyvjelzőket. Bátorság katonák!
Nem sokára újra találkozunk
Puszi
Gwen.xx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése